+38 (093) 327 62 77

Управління будинком

Управління та утримання багатоквартирного будинку
  • Всі кошти контролюють співвласники через статутні органи ОСББ.
  • Комплексна послуга з утримання та управління вашим багатоквартирним будинком командою професіоналів.
  • Повне професійне обслуговування інженерних систем не лише сантехніками та електриками, а й висококваліфікованим інженерним складом.
  • Професійні бухгалтерські  послуги.
  • Повне професійне абонентське обслуговування з наданням електронних кабінетів.
  • Послуги майстра-адміністратора будинку.
  • Постійний юридичний супровід.
  • Надання вам можливості повного та безперебійного контролю за надходженням та витрачанням коштів на рахунку ОСББ.
  • Прозора та всебічна звітність в будь-якому форматі і на будь яких носіях для всіх співвласників.
  • Сплата за послуги управителя буде проводитися з рахунку ОСББ.
  1. Професійне обслуговування вашого будинку у відповідності до порядків, норм та правил, встановлених чинним законодавством України.
  2. Вам не потрібно перейматись проблемами найму кваліфікованого персоналу, заміщення їх на період відпусток.
  3. Не потрібно витрачати кошти на купівлю програмного забезпечення, засобів виробництва.
  4. З вас знімаються ризики помилок, пов’язаних з відсутністю досвіду та кваліфікації.
  5. Ви уникнете ризиків приховування інформації з надходжень та витрат ваших спільних коштів.
  6. ОСББ залишається повний контроль за витрачанням коштів.
  7. Суворе дотримання вашого Статуту, законодавства, договорів, рішень загальних зборів, правління, ревізійної комісії.
  8. Допомогу по всіх напрямках управління: від правильно складеного протоколу загальних зборів, зборів правління, листів до монополістів, аналізу договорів, подачі звітності – до участі в загальнодержавних та міських програмах з енергоефективності.
  9. За ОСББ залишається повний контроль банківського рахунку ОСББ. Всі кошти надходять на рахунок ОСББ.
  10. ОСББ сплачує лише в межах обумовленої договором суми.

Чому управитель?


Аналіз та оцінка переваг, недоліків та ризиків альтернативних моделей
обслуговування будинку

ОСББ – балансоутримувач і управитель ОСББ обслуговує будинок
самостійно
Будинок обслуговує управитель
за договором з ОСББ
1 Прийняття управлінських рішень з боку ОСББ в управлінні та контролю якості наданих послуг

Переваги:

  • Самостійне управління справами.
  • Повний контроль з боку статутних органів (Правління ОСББ та ревізійної комісії) в рамках статутних повноважень.

Недоліки:

  • Необхідність вирішення організаційних та технічних «складних» питань та проблем за відсутності необхідних фахівців.

Переваги:

  • Повний контроль планування.
  • Організаційні питання та проблеми - перекладено на обслуговуючу Компанію.
  • Мотивація Компанії в рамках договору.
  • Контроль результату та якості обслуговування через звітність статутним органам ОСББ.
2 Розпорядження коштами мешканців

Переваги:

  • Повне розпорядження коштами через статутні органи в рамках статутних повноважень.

Переваги:

  • Повне розпорядження коштами через статутні органи в рамках статутних повноважень.
  • Незалежний бухгалтер, що звітує перед правлінням та ревізійною комісією.
3 Початок роботи обслуговування будинку

Недоліки:

  • Необхідність пошуку та відбору обслуговуючого персоналу (керуючого, бухгалтера, електрика, сантехніка т.д.)
  • Витрати коштів на організацію робочих місць - бухгалтера та керуючого справами (від 5000 до 15000 грн.)
  • Витрати коштів на закупівлю програмних продуктів (від 2500 до 16000 грн.)та інструментів (від 500 до 5000 грн.)

Переваги:

  • Наявність професійного обслуговуючого персоналу.
  • Відсутність витрат на організацію та обладнання робочих місць.
  • Відсутність витрат на закупівлю програмних продуктів та інструментів.
  • Відсутність ризиків найняти некомпетентний персонал.
4 Укладання Договорів з «монополістами»

Переваги:

  • Договори укладаються Правлінням ОСББ.
  • Прозорість умов та наявність контролю зі сторони ОСББ.
  • Можливість зменшення витрат шляхом зміни умов Договору.

Недоліки:

  • Всі ризики специфіки роботи з монополістами та іншими надавачами послуг несе Правління та Голова правління.

Переваги:

  • Договори укладаються за участю ОСББ.
  • Прозорість умов та наявність контролю з боку ОСББ.
  • Супроводження Договору здійснює обслуговуюча Компанія (звіти, повірки, акти – всі документи і відповідальність).
5 Ремонтні роботи

Переваги:

  • Прийняття управлінських рішень щодо доцільності, видів та кошторису ремонтних робіт.
  • Повний контроль з боку статутних органів в рамках статутних повноважень за витрачанням коштів.

Недоліки:

  • Ризик додаткових витрат у разі помилкового вибору – «ненадійного» підрядника.

Переваги:

  • Повний контроль з боку статутних органів в рамках статутних повноважень за витрачанням коштів.
  • Участь у виборі підрядника.
  • Мінімізація ризиків невчасного або неякісного виконання робіт підрядником шляхом встановлення відповідальності обслуговуючої Компанії.
6 Облік, нарахування квартплати, звіти

Переваги:

  • Зменшення витрат у порівнянні з ГІВЦ у разі самостійного ведення обліку.

Недоліки:

  • Витрати на програмне забезпечення та супровід.

Переваги:

  • Повний комплекс робіт з наданням звітності, відсутність витрат (супроводження в рамках Договору з обслуговуючою Компанією).
7 Аварійні роботи у неробочий час, вихідні та святкові дні

Недоліки:

  • Ризик ненадання або незабезпечення належної якості послуг, неоперативного вирішення проблеми внаслідок обмеженості необхідних ресурсів.
  • Додаткові витрати на оперативне вирішення проблеми.

Переваги:

  • Повне забезпечення обслуговування в рамках графіка в процесі налагодженого процесу обслуговування і підтримки.
  • Відсутність додаткових витрат.
8 Юридичні послуги

Недоліки:

  • Додаткові витрати коштів.
  • Витрати часу на введення в курс справи, проблема з пошуком та вибором профільних юристів.

Переваги:

  • Юридичний супровід передбачено в рамках Договору (в пакеті послуг).
  • Знання та поточний супровід справ.
9 Пакет допусків (електробезпека, експлуатація ліфтів, теплових пунктів та теплових установок, охорона праці та ін.)

Недоліки:

  • Набуття допусків – витрачання коштів та часу.
  • При зміні керуючого – неможливість переоформлення, повторне набуття.
  • Ризики неможливості оперативного вирішення технічних проблем.

Переваги:

  • Наявність кваліфікованого персоналу з необхідними правами та доступами/допусками.
  • Оперативність вирішення технічних проблем.
  • Відсутні додаткові витрати коштів.
10 Ризик втрати права управління нежитловими, технічними приміщеннями та прилеглої території внаслідок змін у законодавстві та ін. випадках

Переваги:

  • Ризики втрати права управління відсутні, оскільки управителем є ОСББ.
  • Отримання доходів від здачі приміщень в оренду гарантовано умовами укладених Договорів.

Переваги:

  • Ризики втрати права управління відсутні, оскільки управителем залишається ОСББ.
  • Отримання доходів від здачі приміщень в оренду гарантовано умовами укладених Договорів.

Які послуги ми пропонуємо?


Послуги з утримання будинку та прибудинкової території

  • Прибирання прибудинкової території
  • Прибирання місць загального користування в будинку
  • Сервісне обслуговування систем електропостачання
  • Обслуговування систем опалення холодного та гарячого водопостачання і водовідведення
  • Послуги майстра-адміністратора будинку (повний спектр)
  • Обслуговування систем обмеження доступу в будинок
  • Ремонтні роботи за окремими кошторисами

Управлінські послуги

  • Організація обслуговування будинку у відповідності до стандартів норм та правил
  • Контроль договорів з постачальниками послуг
  • Листування з постачальниками послуг
  • Формування управлінської звітності (звіт про доходи та витрати)
  • Консультування з питань управління правління і ревізійної комісії
  • Формування та розсилка та електронну пошту будь якої звітності від банківських виписок до статистичного аналізу господарської діяльності ОСББ
  • Допомога в оформленні документів для участі в міських програмах співфінансування.

Бухгалтерський супровід та ведення роботи з абонентами

  • Ведення розрахункового рахунку ОСББ
  • Облік доходів і витрат
  • Нарахування заробітної плати співробітникам ОСББ (якщо такі є)
  • Формування та здача звітності до фондів
  • Нарахування квартплати (з веденням бази по нарахуваннях і сплатах)
  • Друк квитанцій
  • Рознесення сплат з веденням особових рахунків і особистих електронних кабінетів
  • Формування і здача звітності до відділу пільг та субсидій
  • Накопичення коштів на поточний та / або капітальний ремонт з друком квитанцій
  • Розробка та узгодження планів ефективного використання коштів
  • Листування і переговори зі співвласниками
  • Розробка пропозицій щодо економії коштів
  • Складання кошторису і розрахунок внеску на утримання будинку

Інжернерний супровід

  • Коригування планів і обсягів робіт за результатами моніторингу систем об'єкта
  • Модернізація інженерних систем
  • Локалізація наслідків аварій і робота по їх запобіганню
  • Контроль за підготовкою будинку до опалювального сезону
  • Підготовка пропозицій щодо економії енергоресурсі
  • Зняття показників загальнобудинкових лічильників (вода, тепло, електроенергія)
  • Формування і здача звітів постачальникам послуг
  • Ведення технічного паспорта об'єкта
  • Технічні огляди (планові і позапланові) внутрішньобудинкових комунікацій: ХВП, ГВП, каналізація, електромережа, ІТП, щитових, насосних
  • Розрахунок споживання теплової енергії
  • Складання тристоронніх актів

Диспетчерські послуги

  • Прийом заявок по телефону та через Інтернет
  • Контроль виконання заявок
  • Формування звітів по заявкам
  • Організація оповіщення та інформування мешканців через SMS-повідомлення

Юридичні послугі

  • Укладання договорів з жителями
  • Укладання договорів на реструктуризацію
  • Робота з власниками нежитлових приміщень (рахунки, акти)
  • Належне оформлення протоколів Правління
  • Належне оформлення протоколів загальних зборів

Як розпочати співпрацю?



1

Зв'язатись з нами
заповнивши ЗАЯВКУ тут або за телефоном 093 327 62 77


2

Отримати форму
для заповнення даних для розрахунку вартості послуг


3

Заповнити таблицю з даними
по вашому будинку визначитись з переліком послуг


4

Укласти договір. Текст договору ви отримаєте після попередніх переговорів при особистій зустрічі


5

Перед початком роботи спільно з вами ми оглядаємо будинок та складаємо акт технічного огляду


6

Після передачі нам необхідних, обумовлених договором документів, – ми починаємо роботу

З’явилися питання?


Будь-ласка, надiшлiть ваше питання, використовуючи форму
зворотнього зв'язку, або зателефонувавши за номером (093) 327 62 77